Pakosarja on äänenvaimentajaa ja sen telinettä myöten täysin valmis
Vesipuolen vedot on paria letkua lukuunottamatta valmiit. Termarikotelo/täyttökorkki on FZS600:ta. Kuussatasen osa on kätevämpi kuin FZS1000:n koska siinä on valmiina tulot valmiina kahdelle letkulle.
R1:n osa on taas huono, koska siinä ei ole täyttökorkkia.
Paisuntasailiö on R1:n vakio ja jäähdyttimenä säilyy auton alkuperäinen.
Uusi pakki kiinnitettynä. Vivusto on kanssa tehty.
Pulpetti on aikalailla valmis. Alumiinilevyt on niitattu päihin ja aukot tehty vaihdetangolle ja rattiputkelle.
Takapelti (selkänoja) tuli kanssa niitattua kiinni ja takakontin puuttuvat pyöreät putket on hitsattu paikoilleen.
Bensatankin paikkaa tuli mallaitua ja pari läpivientiä tehtyä.
Päävistakytkin on asennettu.
Keulapalan ja jäähdyttäjän sopivuus on varmistettu. Keulapalan alle piti tehdä alumiinisuoja kiinnitystä varten.
Seuraavaksi edessä moottorin irroitus ja pohjalevyn kiinnitys. Muitakin peltejä pitäisi alkaa ihmettelemään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti