torstai 10. helmikuuta 2011

Korvakkeita... korvakkeita

Runko alkaa olla aika pitkällä. Takakontista puuttuu yläosan pyöreät putket. Muuten perus runko on hitsattu kasaan. Laitoin takaiskarien yläkorvakkeet kiinni ja panhardin rungonpuoleinen tuenta on tehty.

Asensin jäähdyttäjän ja öljynlauhduttimen suurinpiirtein samaan kohtaan kuin vanhassa autossa. Jäähdytin on niin lähellä runkoa kuin mahdollista. Jouduin siirtämään tuuletinta alaspäin koska se oli ennen rungoputken ja jäähdyttimen välissä. Jäähdyttimen ja nokkapalan väliin pitäisi jäädä muutama milli enemmän tilaa, kuin vanhassa autossa.

Polkimet on kanssa kiinnitetty. Kaasupoljin on uusi, mutta jarrupoljin on vielä vanha. Uusi balance bar katosi mystisesti, niin ei voinut tehdä uutta jarrupoljinta. Vaihdevivusto on mootorin päähän kiinnitettävää vipua vaille valmis. Pakin vivusto tuli kanssa tehtyä.
Kallistuksenvakaaja on kanssa paikallaan. Vanhassa autossa vakaaja oli rungon edessä, mutta uuteen se tuli ihan moottorin eteen ja ylös.


Seuraavaksi varmaan pitää tehdä apulaitteiden kiinnikkeitä. Etuosan pohjapellit/korvakkeet pitää kanssa tehdä. Turvakaarikin pitäisi sovittaa ja tehdä 2011 mukaiset lisäputket. Ajatuksena on käyttää vanhan auton kaaria ajan säästämiseksi. Vanhaan autoon tulee uudet kaaret sitten joskus.
Turvavyöt pitäisi hankkia, että saa niille kiinnikket runkoon.
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti