keskiviikko 2. tammikuuta 2013

701 rungon muutokset


Työ 701 projektin parissa jatkui välipäivinä.

Pari täyttä työpäivää rälläköin ja hitsasin ilman mitään suurempaa näkyvää muutosta. Runko on nyt sääntöjen mukainen. Kaikki väärät putket on poistettu ja korvattu uusilla. Kaikki pellit on myös poistettu ja tilalle tulee uutta tavaraa. Kaikki ylimääräiset kiinnityskorvakkeet on poistettu kanssa.

Kardaanitunnelin koko takaosa meni uusiksi. Etuosaan tuli myös vähän uutta putkea. Korotin samalla tunnelin takaosaa n.40mm varmuuden vuoksi. Toivotaan, että perä mahtuu liikkumaan. Peräksi tulee Fordin enkkuperä 3,89 välityksellä ja lukolla.



Etupään geometriassa oli pientä poikkeamaa. Taaimmaiset alakorvakkeet oli n. 4mm/puoli liian sisällä ja etukorvakkeet vastaavasti 4mm ulkona. Keskiarvoisesti siis sääntöjen mukaiset, mutta se ei ihan riitä.

Täytin vanhat reijät ja porasin uudet kohdilleen. Rungosta löytyi keskimerkki, joka auttoi mitoituksessa.

 Ennen
ja jälkeen

Iskari ja alavarsi paikoillaan. Iskarin korvakkeen paikka varmaankin vaihtuu vielä .
 Seuraavaksi vuorossa koneen pudottaminen keulalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti