Jatkoa edelliseen viestiin...
Vein testikappaleen takaisin ja ostin tilalle numeroa suuremman (large) ja hiilikuituisen HANS-tuen. Kävin myös samalla keikalla ostamassa Arain GP5-K kypärän Racing Service Jaatiselta.
Punnitsin uuden HANS-tuen ja kypärän. Hansi painaa noin 650 g. Sport-malli tuntui selvästi painavammalta. Arvioisin ehkä noin 1,5 kg.
Arai GP5-K painaa noin sata grammaa enemmäin kuin vanha GP-4. Paino on noin 1,5 kg. Olin kuvitellut, että GP5 olisi GP4sta kevyempi. Ehkä HANS kiinnikkeet lisäävät painoa.
Vein testikappaleen takaisin ja ostin tilalle numeroa suuremman (large) ja hiilikuituisen HANS-tuen. Kävin myös samalla keikalla ostamassa Arain GP5-K kypärän Racing Service Jaatiselta.
Punnitsin uuden HANS-tuen ja kypärän. Hansi painaa noin 650 g. Sport-malli tuntui selvästi painavammalta. Arvioisin ehkä noin 1,5 kg.
Arai GP5-K painaa noin sata grammaa enemmäin kuin vanha GP-4. Paino on noin 1,5 kg. Olin kuvitellut, että GP5 olisi GP4sta kevyempi. Ehkä HANS kiinnikkeet lisäävät painoa.
Kypärä pitää vielä maalauttaa. Tarkoitus olisi käyttää samaa maalaria, kuin viime kerralla. Maalauskin pysynee samakaltaisena kuin vanhassa kypärässä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti