Viikonloppuna sain hitsattua valmiiksi taka-akselin uudet kiinnikkeet. Olisi ollut vähintään yhtä suuri homma muokata vanhat korvakkeet Wilwoodeille sopiviksi, joten päätin tehdä jarruille kokonaan uudet korvakkeet. Samalla vaihtui satuloiden paikka akselin takaalta etupuolelle. Etupuolella pitäisi olla enemmän tilaa satulalle ja jarruletkuille. Viime kauden jäljiltä takapellin etureunasta löytyi pieni klommo, johon joku jarrun osa oli sisäänjoustossa osunut. Ongelmaa ei enää pitäisi olla.
Käytin etusatuloiden adaptereita apuna sovituksessa. Taakse pitää tehdä uudet adapterit, mutta sen ei pitäisi olla suuri ongelma, kun voi käyttää etusatuloiden adaptereita mallina.
Viikolla onnistuin löytämään sopivat väliliittimet millä saan nykyiset jarruletkut Wilwoodeihin kiinni.
Kävi hyvä tuuri, kun liikkeestä sattui löytymään juuri 4 kpl sopivia liittimiä.
Käytin etusatuloiden adaptereita apuna sovituksessa. Taakse pitää tehdä uudet adapterit, mutta sen ei pitäisi olla suuri ongelma, kun voi käyttää etusatuloiden adaptereita mallina.
Viikolla onnistuin löytämään sopivat väliliittimet millä saan nykyiset jarruletkut Wilwoodeihin kiinni.
Kävi hyvä tuuri, kun liikkeestä sattui löytymään juuri 4 kpl sopivia liittimiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti