Ensimmäisissä testeissä kytkin tuntui välillä luistavan. Kytkimeen vaihdettiin jäykemmät jouset ja päivityksen jälkeen kytkin toimi ongelmitta.
Jousien vaihto oli varsin helppo toimenpide. Öljyt pois koneesta (koneessa on märkä kytkin. Sama öljy kiertää moottorissa ja vaihteistossa), kytkinkoppa irti, kytkimen pultit yksitellen irti, jolloin jousi vapautui ja tilalle voitiin laittaa uusi jäykempi jousi. Pulttien kiristyksen jälkeen laitettiin uusi kytkinkopan tiiviste ja koppa pultattiin kiinni.
Jousien vaihto oli varsin helppo toimenpide. Öljyt pois koneesta (koneessa on märkä kytkin. Sama öljy kiertää moottorissa ja vaihteistossa), kytkinkoppa irti, kytkimen pultit yksitellen irti, jolloin jousi vapautui ja tilalle voitiin laittaa uusi jäykempi jousi. Pulttien kiristyksen jälkeen laitettiin uusi kytkinkopan tiiviste ja koppa pultattiin kiinni.
Kiva että sait blogin pystyyn. Sun kuvagalleria oli hyvä, mutta aina on mukava lukea kertomusta autonrakennuksesta.
VastaaPoista